miercuri, 9 februarie 2011

RULOURI DIN PIEPT DE PUI CU CIUPERCI

Rulourile din piept de pui  cu ciuperci  sint deosebite ca si gust si destul de suculente ca sa poata fi consumate si  a doua zi , incalzite putin .
Am batut pieptul de pui   usor, ca sa nu se rupa, intre 2 folii si l-am  sarat si piparat.
Alaturi, am  prajit un pic de ceapa pina a mirosit frumos, am adaugat  ciupercile taiate, sare, piper, boia de ardei iute facuta in casa , citeva masline taiate  si  am lasat la foc mic pina ce s-a inmuiat  totul  si a scazut  apa in totalitate.
Dupa ce s-a racit umplutura, am asezat-o  peste  pieptul de pui  batut, am presarat putin cascaval   si  am  inceput sa impachetez  rulourile, dupa care le-am legat  cu  ata  de bucatarie.
Le-am pus in vas ceramic, am pus peste  un pic de ulei  de masline si putina apa, am pus folie si am dat la cuptor pentru jumatate ora.
Dupa aceea am scos  folia si am lasat  la rumenit inca 10 minute, le-am scos si am  desfacut ata, ele reminind foarte frumoase si  compacte.

Sint foarte bune cu pilaf de orez si  cu   muraturi alaturi sau cu salata, depinde de sezon .

2 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

waw ce fain arata Danielooooooooo.....
Si sunt sigura ca sunt delicioase!
Inca o papica de-a ta super buna.
Felicitari !

Daniela spunea...

No, hai draga mea la Cluj la masa !