vineri, 4 februarie 2011

CHIFTELUTE PICANTE DIN PIEPT DE PUI CU SUSAN

Pentru  ca este wekend si am avut mai multa vreme, m-am gindit sa fac  niste chiftelute cu susan  din piept de pui, picante .
Am avut cam 700 g de file din   piept de pui
l-am tocat in  tocatorul  mic
odata cu o ceapa rosie mare, 6 catei de usturoi mari, 4 felii de piine  neagra, 2 cartofi, 2 ardei  grasi rosii  , patrunjel si marar  verde .
Am mai pus  1 ou , piper, sare, boia de ardei iute facuta in  casa , 3 linguri  ulei de masline extravirgin si 2  linguri de faina alba . Aluatul a iesit asa :
Am  facut mici  chiftele pe care le-am dat  prin susan  si le-am asezat in tava, pe hirtie de copt
si le-am dat la cuptor pentru 40 de minute, la foc mijlociu .S-au rumenit destul de frumos, foarte  bune ca si gust,picante bine.

Mi-a mai  ramas un pic de aluat pe care imediat l-am facut in tigaie


Alaturi am facut un piure de cartofi  si o salata de ardei copti (asta vara  am copt ardeiii si i-am pus la  congelator, in pungute de cite 10 bucati
cam chinuita si fierbinte  situatia, se vede din poza  dar a meritat  efortul !
Totul a iesit foarte, foarte bun  !

Niciun comentariu: