vineri, 4 februarie 2011

BORS TARANESC DE CURCAN CU TAITEI DE CASA


Fiindca nu se mai termina frigul, m-am gindit sa fac un bors din copane de curcan (2 copane au avut  1,700 kg)  si atunci am inceput: am pus copanele  la fiert in kukta cu o ceapa taiata marunt si putina sare. Le-am lasat jumatate de ora .Dupa aia am pus zarzavatul (morcov, patrunjel, ardei  gras, gogosar, rosii  = zarzavat  cu sare  , pus pe iarna in fiecare an in luna septembrie )  si nu mai sarez mincarea deloc, isi ia sarea din zarzavat.



Am mai lasat  totul la fiert inca o jumatate de ora, dupa care am scos carnea din  zeama  si am dezosat-o 
Am  rasturnat totul intr-o oala mai  mare de inox si am  pus borsul fierbinte, am lasat sa fiarba 5 minute si  apoi am pus taitei de casa (ciudata poza a iesit la taiteii astia, gindesti  ca sint verzi)


 si am mai lasat  7 minute la fiert. Am pus verdeata (patrunjel, marar si leustean  ) si am  luat de pe foc si am acoperit.  Produsul finit  arata cam asa :
Concluzia : are multe legume, are carne rasol, are putin grasime si deci este ideal pentru  vremea  friguroasa  asa ca, poftiti la masa !!! 

Niciun comentariu: