duminică, 6 martie 2011

BUDINCA DE OREZ CU MERE

Ne place orice  e facut cu mere si are gust de  scortisoara !
Budinca de orez cu mere se face tare repede si este tare, tare buna !
Am fiert  o cana de  orez (aproximativ 250 g )  in 2,5 cani cu  lapte (de regula masor orezul si  laptele il pun de doua ori  si jumatate), zahar, vanilie, scortisoara si un pic de sare.Orezul a fiert 20 de minute dupa care l-am pus la racit, acoperit, ca sa  ia tot laptele. 

Alaturi, 3 linguri de smintina  am amestecat bine cu un ou si cu orezul racit. 

O tava cu pereti detasabili  am tapetat-o   cu margarina  si pesmet, am pus orezul si  l-am aranjat ca un blat.

4 mere spalate,  curatate si taiate in 2 , se taie  in felii subtiri, ca ceapa  si se pun peste orez, pina ce se umple toata suprafata. Peste mere (le rasfiram putintel) punem  zahar brun ,zahar  vanilat si scortisoara  si dam la cuptor 40 minute. 
 Dupa ce s-a copt, dam jos peretii detasabili ,o lasam cam 30 de minute sa se raceasca si sa se inchege !
Este gustoasa budinca, aspectuoasa si usor de facut !

6 comentarii:

  1. delicioasa, trebuie neaparat sa o fac si eu

    RăspundeţiȘtergere
  2. Incearca, e foarte buna si usoara !

    RăspundeţiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Marilena, eu iti multumesc de vizita si te mai astept!

      Ștergere
  4. am incercat si eu reteta , arata nemaipomenit, acum e la cuptor dar deja miroase minunat !!!!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Ma bucur ca ai luat modelul, este buna budinca si foarte usor de facut.
    Noua ne place si sper ca si tie iti va placea.

    RăspundeţiȘtergere