duminică, 11 iunie 2017

Ciuperci brune, cu unt , rozmarin si usturoi

Ne plac ciupercile, indiferent de forma sau culoare. Azi le-a venit  randul ciupercilor brune. Deosebite ca gust si aspect, simple si delicioase. 
Asadar, 1 kg de ciuperci brune, curatate bine (nu spalate- acolo unde a fost cazul am folosit cutitul pentru a le curata ) , taiate in 2, au fost puse in tigaia antiaderenta cu 30 g unt taiat in  bucatele.
Cand s-a topit untul, am amestecat bine si am pus sare , am mai lasat 5 minute si am adaugat o mana de usturoi verde taiat marunt. Ciupercile deja s-au inmuiat mult de la sare si se scalda intr-un sos de unt si zeama lor . Acum e momentul rozmarinului,proaspat cules din gradina . Desfacut in ace subtiri, se  imprastie  peste ciuperci si se amesteca bine, dupa care se ia tigaia de pe foc, se amesteca un catel de usturoi taiat marunt si se pun capacul. Se lasa asa pret de vreo 10 minute. 

Sunt extraordinare la gust. Ciupercile se comporta ca un burete, care a absorbit gustul minunat de unt, sarea le-a inmuiat usor iar rozmarinul si ustoroiul le-au aromat . 
Poftiti la masa !

Niciun comentariu: