duminică, 10 mai 2020

Coaste de porc la slow cooker



Azi mancăm pe pofte. De alea pentru leneși. Nu prea multă treabă, să nu ne obosim . 
De multă vreme am tot urmărit diverse rețete la slow cooker. Am zis sa iau unul modest, ieftin, ca să încerc. De nu e bun, îl duc înapoi. Normal, prima mâncare a fost pe poftă, coaste de porc. 
Le-am luat gata condimentate, de la carmangeria Cina. Simple nu erau. 

Le-am pus 5 ore pe high și doar  10 minute la cuptor, la sfârșit, pentru rumenire. Înainte de a stinge focul, am pus mujdei natur(usturoi uscat, usturoi verde, ardei iute, sare, pătrunjel verde și ulei de măsline). 
Au ieșit extraordinare, gustoase, fragede și aromate. Se topesc în gură, oasele sunt la distanță de carne, așa de bine s-au făcut.
Nu mai duc aparatul înapoi. Fac data viitoare un ciolan. M-am învățat cu binele .


3 comentarii:

Unknown spunea...

Super.nu am incercat coastele, dar sarmalele, ardeii umpluți nu-i mai gătesc decât la slow cooker

Anonim spunea...

Buna ziua!
Ce model de slow cooker ati achizitionat? Si eu imi tot fac curaj sa cumpar unul si caut ceva potrivit.

Daniela spunea...

De la Lidl, a fost in oferta din 16 aprilie.