joi, 3 noiembrie 2011

Ciorba taraneasca de cartofi cu afumatura si pastai


Mi s-a facut dor de o ciorba  de cartofi !
Am avut si un pic de  afumatura,(ceva coaste  afumate), fasole verde  galbena lata, mazare verde si  stralucitoare asa ca am facut  imediat  o ciorba!
In kukta direct  am calit o ceapa, am pus zarzavatul ( morcov, patrunjel, ardei gras rosu, ardei gras verde, gogosar, rosie , totul la sare deci nu mai punem sare in mincare )) , l-am calit putin, am pus afumatura si am pus o cana de apa. Cind a dat  in clocot, am pus mazarea si fasolea verde congelata  ,cartofii taiati cubulete , am pus capacul la kukta ,am mai pus 2 cani de apa fierbinte, si am fiert jumatate de ora de la primiii aburi.
Dupa ce s-a fiert, am desertat intr-o semioala,am ales afumatura de pe oase, am pus  1 sticla de bulion de 700 ml, a dat un clocot si am pus apoi o mina de fidea subtire. A mai fiert  5 minute, am pus  patrunjel si leustean verde si am  lasat acoperit  cu capac.
A iesit exceptionala la gust, cu ardei iute alaturi!!!

4 comentarii:

Kisildi spunea...

Cred ca a iesit foarte buna!

Daniela spunea...

Kisildi, intr-adevar a iesit foarte buna, o adunatura grozava de legume !

Alexandrina spunea...

Oh, vin si eu la masa, asa ciorba nu pot rata!

Daca doresti, te invit sa participi la provocarea lunii noiembrie "Dulce Romanie"; te astept cu drag! Detalii la mine pe blog.

O seara buna!

Daniela spunea...

Alexandrina, ma documentez si particip cu drag , cit despre ciorba mea, hai ca te astept cu un castron zdravan !!!