vineri, 8 aprilie 2011

OMLETA


La vremea asta, ceapa verde , asezata doldora  pe  tarabe, iti trage cu ochiul , mai  ca nu te invita  sa o cumperi, sa faci CEVA  cu ea. 
Acel ceva  s-a concretizat  intr-o omleta bogata, ceapa verde a fost doar pretextul.
Si, am inceput:  cirnaciori de casa  picanti, slaninuta ardeleneasca  cu  macar doua dire de carne prin ea, 6 oua cu galbenusuri ca aurul,  2 catei de usturoi  taiati  marunt, marunt  si un pic de ulei de masline : am pus  slaninuta  taiata  subtire  in tigaia incinsa, ea imediat a inceput sa lase grasime si am adaugat  cirnaciorii, s-au   prajit si ei doar putin , am pus ceapa verde taiata si usturoiul, am amestecat de doua ori si am scos  din  tigaie. 
Am pus citeva picaturi de ulei in tigaie, s-au incins si imediat am pus  ouale batute  bine cu  sare si piper si am avut grija sa ajunga pe tot fundul tigaii. 
Peste oua, am pus  cirnatii, slanina, ceapa  , le-am distribuit aproape  in mod egal  si, la foc mic,  am lasat sa se faca  ouale, cam  5-7 minute.Astfel preparata , omleta va fi la baza  splendida ca si culoare iar bogatia  ingredientelor este vizibila ca la o pizza.
Alaturi, legume  taiate  (rosii, castraveti ) completeaza perfect   aceasta omleta.  
Va doresc  pofta  buna !!! 

2 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Ce mic dejun soro ???
Cu o asemenea bunatate poti lua linistita pranzul.....

Daniela spunea...

Sidy, cum se nimereste, vorba ta, poate fi si prinz!