joi, 13 decembrie 2012

Meniu pentru sarbatorile de iarna (Craciun,Revelion si Sf. Ion)

 Pentru ca a mai ramas tare putin pina la Craciun,  m-am gandit deja la un meniu bogat, cu bunatati pe care le voi face de la  Craciun si pana la  Sf. Ion.
Si incepem :


 asezonata cu carnati afumati facuti in casa







     





cu un pic de afumatura printre ele 
  













 

 
si as mai face niste cornulete fragede umplute cu magiun si nuca.Pentru astea nu am poze, nici nu mai tin minte de cind nu am facut dar cu siguranta le voi poza anul acesta . 
Daca o sa ma mai gindesc la ceva, acel ceva va fi bonus pe linga toate aceste bunatati. 
Le doresc spor tuturor gospodinelor  , harnicutelor  care vor face multe, multe bunatati !

10 comentarii:

Mari spunea...

Ai dreptate! Comentariul meu de aseara nu e! Sper sa nu dispara si asta! Te-am intrebat daca primesti musafiri, ca eusunt gata de plecare?
Astept raspuns! Pupici!!!!!!!!!!!!!!!

Sidy spunea...

Noi umblăm a colinda
De-l-o casă la alta
Să ne căpătăm ceva
Care cu ce s-a-ndura
Şi-un cocuţ ar avea loc
Ca să-ţi căutam de noroc.
Primiti cu colinda ???
Vad ca bunatatile sunt deja gata, asa ca eu acum poftesc la un pahar cu moare.....
Te tzuc cu drag moldo-ardeleanca mea !!!

Sidy spunea...

Asa stiu ca am reteta de cornulete.
Merg sa o caut si ti-o scriu....daca o gasesc !

Daniela spunea...

Asa am invatat, sa primim colindatorii, cu masa imbelsugata si cu drag in suflet !

Daniela spunea...

Haideti la colindat !

milica spunea...

Ma numar si eu printre colindatori.Multumesc frumos pentru idei.Te pup dulce!

Angela spunea...

Ce masa imbelsugata!!! Sa ai mult spor!
O sa venim cu colindul.

Daniela spunea...

Haideti, ne bucuram grozav sa avem colindatori!!!

Daniela spunea...

Casa e deschisa si primenita, haideti cu colindul, va asteptam cu drag!

maria mihalache spunea...

Numai bunaciuni!
Pup!