marți, 23 iunie 2015

Ciorba de dovlecei acrita cu zer


Pentru ca am primit in dar jintuiala si zer, am facut  un balmos grozav, alaturi de o ciorba de dovlecei acrita cu zer. 
Mancare de sezon, gustoasa si sanatoasa. 
Pentru ciorba de dovlecei, am calit 1 ceapa intr-o lingura de ulei, am pus 1 ardei gras, 2 rosii, un morcov, un patrunjel radacina. o mana zdravana de marar verde taiat marunt  si am potrivit de sare, le-am  mai lasat la calit 1 minut dupa care am stins cu 2 l de zer. A fiert asa cam 15 minute, dupa care am pus dovlecelul ( eu am avut la borcan, pus din toamna si am lasat sa mai fiarba. Impreuna au clocotit pret de 10 minute. Separat, am facut dresura  dintr-un ou, batut bine cu doua linguri de smantana dietetica (se poate inlocui si cu iaurt) , peste care, am adaugat , incetisor, ciorba fierbinte, pana  ce dresura s-a infierbantat foarte bine. Apoi am rasturnat in oala, tot asa, amestecand continuu, am luat de pe foc si am aromat cu patrunjel verde taiat marunt. A iesit o bunatate .

Sa poftiti la masa !!!

Niciun comentariu: