luni, 27 octombrie 2014

Sirop de catina cu miere



Anul acesta am decis sa prepar altfel catina pentru iarna. Asadar, cantitatea  este de 2 kg. Am spalat catina, intr-o sita de inox, prin scufundare in apa. Am zvantat catina si apoi am trecut-o prin storcatorul de fructe. Hoaspele ramase le-am mai dat de doua ori prin storcator.
A iesit un suc  gros de catina, ca un nectar, cu o culoare minunata,  pe care l-am amestecat cu miere de albine, un borcan de miere  (cam 600 de grame ) la tot nectarul. Au iesit 3 borcane de 700 de grame, pe care le-am infiletat si le-am pus la frigider.
Din acest concentrat, se ia cate o lingura si se amesteca cu 250 ml de apa  iar rezultatul va fi  un suc  minunat si gustos, numai bun de baut dimineata.
Hoaspele ramase le-am pus intr-un vas de sticla termorezistent si le-am uscat (dat fiind faptul ca deja fac foc in soba, le-am uscat pe soba dar ele pot fi uscate si in cuptor sau in aparatul de deshidratare). Din aceste  hoaspe uscate iese un ceai revigorant minunat la care, daca mai adaugi o feliuta de  lamaie, va avea gustul perfect.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Din categoria medicamentelor naturiste de casa! Doina Paula

Daniela spunea...

Da. da , Doina . benefic pentru sanatate !