duminică, 30 martie 2014

Taietei de casa fara ou (de post) din faina integrala



Cu rusine spun ca eu nu tin post dar, din cauza colesterolului mare, am eliminat oarecum ouale din meniu, asa ca tot caut variante.
Asadar, cum am racit ca la carte, cu nas desfundat si stare de rau, s-a impus o supa de gaina cu taitei de casa.
300  de grame de faina integrala de la 7 Spice, amestecata cu cu 145 ml de apa minerala si un varf de de cutit de sare, le-am amestecat bine, bine si 
le-am framantat  5 minute, sub podul palmei, prin  impachetare, Am pus aluatul intr-un bol de sticla, acoperit, pe o bucata de hartie de copt,pentru 30 de minute.





Am luat apoi aluatul si l-am trecut prin masina de taitei si am facut niste tagliatelle grozave, pe care le-am fiert in supa 4 minute si le-am lasat acoperite inca 5 minute. 
Au iesit bune si gustoase, taman cum imi trebuiau mie la raceala minunata pe care o conduc. 

Niciun comentariu: