sâmbătă, 22 octombrie 2011

Salata de cartofi cu masline si maioneza



Fiind sfarsit de saptamana si frig afara, m-am gindit sa fac o salata de cartofi !

Am fiert in apa cu sare  cartofii spalati bine, cu tot cu coaja, la foc mic, sa se patrunda bine.   Cand au fiert, i-am scurs si i-am curatat fierbinti, i-am taiat cubulete si  am  pus peste ei sare, ulei de masline, otet si ceapa rosie taiata subtire iar apoi i-am acoperit cu capac. Stand astfel acoperiti, au absorbit tot uleiul si  otetul si s-au fragezit extraordinar de  bine. Alaturi am facut o maioneza din 2 galbenusuri crude si 2 galbenusuri  fierte (astea obligatoriu se dau prin sita, devin pufoase si maioneza este  omogena ) , cu 300 ml. ulei  de masline. si zeama de la o lamaie mica. Am mai pus si 2 linguri de mustar .
Am pus maioneza peste  cartofii raciti deja, am adaugat  masline negre si am taiat  albusurile fierte.
Am mai potrivit de sare si am dat la rece. Se mananca rece si, pentru cine doreste, cu castraveti murati alaturi.

4 comentarii:

Kisildi spunea...

hmm... sau cu o felie de snitel...

DiaMar bucataria galbena spunea...

Tare buna este salata aceasta.Te pup!

In bucatarie la Sidy spunea...

Cat sunt de gustoooooooosi...!
Imi plac tare mult...dar asa fara castraveti si cu ceapa rosie cum i-i facut tu...
Te tzuc Danut-o !

Daniela spunea...

Va pup si eu si va astept cu drag la o portie!!!