sâmbătă, 24 septembrie 2011

Ardei cu rosii pentru mincaruri

Sintem tot la capitolul  conserve pentru iarna puse in  pivnita  !!!
Pentru ca  ardeii grasi la vremea asta sint asa de frumosi  , carnosi si proaspeti iar rosiile  sint coapte bine si  aromate, am pus  si anul acesta in  borcane de 720 ml  pentru  gatit ( foarte bine merg la  peste, tocane, ciorbe, la orice) .Din 4 kg de rosii si 4 kg de ardei, au iesit  12 borcane de 720 ml. Sarea trebuie sa fie neiodata si se pun cite 20 g  la 2 kg ( 1 de rosii si 1 kg de ardei ) 
Am curatat ardeii (verzi, galbeni, rosii) de  cotoare si seminte si i-am taiat  cubulete, rosiile le-am spalat  si taiat  la fel,in cubulete, le-am amestecat cu  sare si le-am pus in borcane. Am sterilizat borcanele  45 de minute dupa care au stat in paturi groase  pina  ce s-au  racit complet . 

Niciun comentariu: