duminică, 20 iulie 2014

Cornulete cu magiun si nuca

   

 Azi, fara dieta !!!
 M-am bucurat grozav cand Meryem  a publicat pe blogul ei reteta  de cornulete, aceea cu margarina si otet si mi-am promis ca o sa fac si eu . 
Intocmai ca in reteta ei, am facut un aluat din 250g margarina, 150 ml de ulei, 2 linguri de otet, o lingurita de sare,300 ml apa minerala si 800 g faina alba. 
Le-am amestecat pe toate, am dat la frigider pentru 40 de minute , apoi am scos aluatul si l-am obosit cu o  bataie zdravana cu facaletul  si apoi cu trantitul pe masa, asa. pret de vreo 10 minute. 
Aluatul este foarte placut la lucru, elastic si nu se lipeste deloc. Am intins in foaie subtire si am facut cornulete, pe care le-am umplut cu magiun  amestecat cu nuca macinata. 
La copt au stat mult, vreo 45 de minute, la 175 de grade, pana ce s-au rumenit. 
Au iesit exceptionale ca si gust, crocante  si savuroase. 
Din aluatul acesta au iesit 2 tavi de cornulete si, din restul de aluat am incercat si pentru tarte , pe care le-am umplut cu crema Focsani, le-am dat la cuptor 3 minute si le-am asezonat cu rosii cherry proaspat culese din gradina 




 Pentru ca Meryem a zis ca merge aluatul la tarta si saratele ,  am fost curioasa sa vad cum iese, au zburat singure din formele de tarte.
Data viitoare voi face saratele pentru ca mi-a placut grozav aluatul. Cred ca vor iesi ceva ca si sticksurile , foarte crocante si gustoase !

Un comentariu:

Unknown spunea...

Harnicuto, ai venit cu idei noi. Super. Ca şi tarta nu ştiu de ce , eu ma gındeam doar ın varianta dulce. Abia aştept sa-ti vad şi saratelele. :)