vineri, 14 august 2015

Ardei copti cu piept de pui si smantana


Una dintre mancarurile care au gustul copilariei a ramas aceasta, mancarea de ardei copti cu smantana.Usor modificata,imbogatita cu un piept de pui, a iesit exceptionala.
Pentru ca am pus pe iarna ardei grasi, nu m-am abtinut si am ales special 12 ardei pe care i-am copt si i-am oprit pentru  mancarica.
Asadar, 2 cepe potrivite, le-am taiat marunt si le-am calit usor in 2 linguri de ulei.Pieptul de pui l-am taiat cubulete si l-am pus peste ceapa, am amestecat pana ce si-a schimbat culoarea, am adaugat o lingurita de boia de ardei afumata, un varf de cutit de piper si zeama pe care au lasat-o ardeii dupa ce i-am curatat de coaja. A dat un clocot, am pus ardeii copti si vreo 5 catei de usturoi taiati marunt si   a mai dat un clocot .Separat, 2 linguri de smantana de 12 % am amestecat cu 100 ml de apa rece si o lingura de faina alba, am trecut totul prin sita si am pus peste mancare. Am amestecat usor pana  ce zeama s-a ingrosat si am dat deoparte. A iesit o bunatate de mancare,minunata si cu gust de vara  !Pentru dieta, se inlocuieste smantana cu lapte  , faina cu amidon si gata, este dietetica !

Niciun comentariu: