duminică, 11 martie 2012

Ficatei cu usturoi si mamaliguta


Simplu, delicios si rapid:  se pune un pic de ulei de masline  la incins intr-o tigaie, se adauga ficateii spalati si se acopera cu un capac .Cam in 2 minute, se trage deoparte , se lasa sa se domoleasca uleiul si se intorc ficateii pe partea cealalta, se adauga si vreo citeva bucatele de carnati de casa  (pentru cine nu este la dieta )  si se pune din nou pe foc. 
Se lasa pina ce nu mai este deloc apa si totul este rumen. Se trage deoaparte, se pune  sare, piper si o mana de usturoi taiat marunt, se acopera si se mai lasa 5 minute, ca sa se aromeze. 
Cu mamaliga  alaturi si ceva castraveti murati,  este o adevarata minunatie !

8 comentarii:

milica spunea...

Deja salivez,daca ma mai uit mult aici o sa uit ca sunt in post si-o sa fac un pacat.O duminica frumoasa iti doresc!

Daniela spunea...

Milica, cinste tie ca tii post! Aminam degustarea pentru atunci cind se termina postul !
Te pup si o zi minunata iti doresc !

Ramona Alina spunea...

Stiam eu cã dacã vin la tine mor de poftã!!!parcã ii simt gustul :)

Lubita Iancu spunea...

Simplu si delicios zici da???cred ca vrei sa ne omori cu atatea bunatati,mai ales pe o pofticioasa ca mine!!pup Daniela!

Daniela spunea...

Ramona, ma bucur ca pretuiesti bucatele mele !

Daniela spunea...

Lulu, nu vreau sa-mi fac pacate, mai bine hai la o portie !
Te pup si eu !

In bucatarie la Sidy spunea...

Delicios...si daca e si cu usturoi si cu sos....te lingi pe degete !!!
Minunat.
Te tzuc !

Daniela spunea...

Asa este, Sidy, a iesit excelent !
Te pup si eu !