sâmbătă, 30 mai 2020

Spumă de căpșuni cu bezea italiană


Pofta ce-am poftit ! Păi cum să nu ai pofte, când, din strat, căpșunile te invită să le ai în vedere !


Spălate și curățate 
le-am tocat în cubulețe 
și le-am împărțit în 3: unele de pus la foc, cu o lingura de zahar  si 2 linguri de apă, ca sa se prepare termic, 

altele de amestecat cu frișca bătută și ultimele , simple, puse direct în pahar. 
Mai departe , foarte simplu: 4 albușuri bătute bezea cu 4 linguri de zahăr pudră , peste care am pus căpșunile preparate termic, fierbinți. Se bate continuu până ce se întărește și se răcește în același timp. 
Cam așa arată, bățoasă tare  bezeaua asta !
Am mai bătut și 200 ml de frișcă cu 2 linguri de zahăr pudră, peste care am pus cubulețele crude de căpșuni . 
Mai simplu de atât nu se poate : un rând de frișcă, un biscuit mărunțit, cubulețe crude de căpșuni și apoi bezea . Multă bezea !
Aromă incredibilă, gust nemaipomenit, poftă satisfăcută ! 

Niciun comentariu: