vineri, 17 aprilie 2020

Salată de fasole boabe cu ardei copți și ridichi


 Azi, o salată gustoasă și sățioasă, foarte ușor de făcut. Desigur, este de post, tocmai potrivită pentru o zi de vineri și pentru cine ține postul.
Așadar, fasolea roșie din 2 conserve am pus-o la scurs într-o strecurătoare de inox. Separat, am pregătit 10 ardei copți, în sensul că anul trecut, la indicațiile unei doamne în vârstă, am pus ardeii copți la congelat cu tot cu coajă. A avut dreptate. S-au pastrat perfect iar  la dezghețare, se curăță foarte ușor și nu se pierde sucul acela extraordinar din ardei. Deci, i-am curățat de coajă , cotoare și semințe și i-am taiat mărunt. Am mai feliat 5 ridichi roșii și  2 cepe roșii mari.
Pătrunjelul verde din grădină, aromat și proaspăt, s-a înscris cu succes în paleta coloristică a salatei mele. Am potrivit  de sare și piper ,
 am făcut un amestec de ulei de măsline, oțet balsamic și sosul de la ardeii copți și am pus totul peste salată. A stat acoperită salata mea vreo 2 ore, timp în care s-au împrietenit toate legumele și s-au inmuiat puțin ridichile și ceapa roșie.  
A ieșit grozavă. S-a mâncat simplă, cu o felie de pâine neagră alături. 

Niciun comentariu: