sâmbătă, 3 decembrie 2016

Cuiburi de cartofi cu miez iute




Pentru ca am primit cartofi de la tara, cu gust adevarat, am facut un piure obisnuit , cu lapte , unt si sare. A fost cam mult, asa ca a ramas o portie si pentru reciclat. 
Peste  cartofii reci, am pus 2 oua si am omogenizat ,am pus totul intr-un pos  cu un dui in forma de stea si am facut rondele inalte  pe hartia de copt. Am uns rondelele cu ou si le-am pus la cuptor pentru 15 minute. 
Separat, o ceapa mica taiata marunt am calit-o intr-o lingura de ulei si peste ea am pus vreo 10 ciuperci champignon taiate  marunt. Am adaugat sare, piper ,boia iute si, la sfarsit, 2 linguri de ketchup facut in casa. Am dat la rece  si apoi am amestecat cu un ou.
Am taiat cateva feliute de carnati prajit. 
Am scos tava din cuptor, in mijlocul fiecarei rondele am pus feliuta de carnati si, peste ea, am pus cu lingurita din umplutura de ciuperci. Am mai dat la cuptor pentru alte 15 minute. 
Foarte gustoase ,foarte decorative si foarte picante aceste cuiburi. Reciclarea a fost foarte reusita .


Niciun comentariu: