duminică, 14 februarie 2016

Frigarui cu cotlet de porc






Am deschis sezonul la frigarui !
De data  asta, cu cotlet de porc , fraged si gustos!
Prepararea frigaruilor, foarte simpla: am taiat cotletul in cubulete, apoi le-am condimentat cu piper, sare, boia afumata, legume uscate , maghiran, cimbru, ceapa si usturoi fulgi. Toate aceste condimente le-am pus in rasnita si le-am macinat impreuna. Peste carnea condimentata am pus 1 lingura ulei, am pus totul in punga ermetica si am dat la frigider pentru 2 ore. 



Legumele, adica rosii cherry, ardei gras verde, ardei gras rosu  si ceapa rosie au fost curatate si taiate si  puse  in vase separate.
Sa nu uitam afara slanina afumata, taiata in felii subtiri,care da gust grozav frigaruilor. 
Astfel pregatite toate , a fost simpla confectionarea frigaruilor : se incepe  si se termina frigaruia cu ceapa, slanina sta obligatoriu langa carne iar restul legumelor se incadreaza intre cuburile de carne .

Odata  pregatite, mai ramane sa le punem pe gratar, unde, la foc de carbuni, vor deveni exceptionale la gust. 

Se pot manca si calde sau reci, oricum sunt delicioase .
Odata deschis sezonul, frigaruile vor deveni iarasi vedeta la gratar, mai cu seama cand vom avea iarasi legumele noastre proaspete din gradina. Pana atunci, ne multumim cu ce avem!

Niciun comentariu: