joi, 21 februarie 2013

Prajitura cu visine si mure

Cea mai simpla prajitura de casa : 4 oua, 4 linguri de zahar, 4 linguri de faina, 1 lingura de ulei, 1 lingurita praf de copt, 1 praf de sare ,1 borcan de visine si 1 borcan de compot  de mure.

Albusurile batute spuma  cu sarea, se adauga zaharul si se bate spuma tare, se adauga galbenusurile amestecate cu uleiul, apoi faina cernuta si amestecata cu praful de copt.
Daca vreti, inainte de a rasturna  totul in tava, o lingura de amestec se coloreaza cu putina cacao cernuta si se  marmoreaza prajitura. Fructele, scurse bine, se pun peste prajitura si aceasta se da la cuptor pentru 40 de minute. 
Separat, din sucul de mure si cel de visine  am facut un jeleu  subtire, ca o glazura si am pus peste prajitura, dupa ce aceasta s-a  racit.
A iesit foarte buna, bogata in fructe, racoritoare si nu foarte dulce !


8 comentarii:

Sidy spunea...

O bunatate ai facut aici Danuta draga !
Un aluat pufos , simplu de facut dara foarte, foarte gustos.
Este delicioasa.
Te tzuc si iti doresc un weekend insorit !

Lubita Iancu spunea...

E buna rau;dulce acrisoara pe gustul meu!!
pup Dani!!

Daniela spunea...

Lulu, prajitura asta o mananci fara mustrari de constiinta: fara grasimi, numai buna de wekend!

Doina G spunea...

Daniela, ai facut o prajitura grozava! Mai am si eu in congelator o punguta cu visine. Ia sa fac si eu, ca e foarte rapid, usor si gustos. Te pup.

Daniela spunea...

Doina, ia sa faci si tu o prajitura de asta, cu siguranta o sa placa tuturor!
Te pup si eu !

Daniela spunea...

Sidy, hai la o portie ca e tare buna !

Stefy spunea...

imi plac foarte mult prajiturile cu fructe..si aceasta arata delicios!!!

Daniela spunea...

Stefy, ma bucur ca iti place prajitura, este intr-adevar delicioasa !