duminică, 27 februarie 2011

TORT CU IAURT


Mi se  pare ca acest tort este ideal pentru cine nu iubeste prajiturile foarte dulci  !
Un pachet de 300 de g de biscuiti simpli   au fost  macinati, amestecati cu  200 g unt , asezati  in tava si  dati la cuptor pentru  5 minute. 
Crema  este  facuta din 500 g de  iaurt de bivolita de la Napolact, amestecat cu 200 ml de  frisca lichida, 200  g  de zahar si  , la sfirsit , 4 foi de gelatina dizolvate in 50 ml de apa.
Fructele din tort ar fi  trebuit sa fie  proaspete dar cum este iarna si  capsunile proaspete au gust de nimic, atunci am fiert  3 pere (curatate si taiate cubulete ) in 300 ml de vin rosu  si  2 linguri de zahar (ele s-au colorat  foarte frumos si  au un gust  deosebit de vin ) .
Tortul  l-am aranjat   intr-o tava rotunda cu  pereti detasabili, pe fundul  careia  am pus deja biscuitii si au  prins putina crusta in cuptor. Am pus peste biscuiti un rind de  crema de iaurt, un rind de pere , inca un strat de crema si la urma am decorat cu  perele ramase. 
Trebuie sa stea la rece minimum  5 ore, timp in care  gelatina incheaga perfect  crema. 
Este foarte aspectuos, usor de facut iar  gustul acrisor al iaurtului de bivolita se imbina pefect cu gustul perelor fierte in vin !

2 comentarii:

Mari spunea...

Ai venit cu alta ispita.
Imi place cum arata si daca e acrisor, e ok.
Am sa-l incerc si pe asta!

Daniela spunea...

Linistita poti sa il incerci, este tare bun !